Saturday, August 8, 2015

mineral coffee bukan kopi 3 in 1 yang biasa

mineral coffee adalah produk yang mengunakan garam buluh sebagai penambah perasa serta kebaikan. bahan yang terkandung didalam mineral coffee adalah garam buluh. kebaikakan garam buluh adalah kaya dengan magnesium, serta beralkali garam buluh bertindak sebagai peneutralise dalam badan kita. dalam erti kata lain menyerap kolestertol, menyeimbangkan darah tinggi, menghilangkan migrain, mengenyangkan perut serta pelbagai kebaikkannya.

mineral coffee dari HAI O membantu dalam menguruskan badan. ini kerana mineral coffee membantu menguruskan badan. tidak mengandungi gula. malah less caffeine. ramai yang migrain  atau mereka yang x boleh minum kopi apabila mencuba mineral coffee ramai yang terpikat ini kerana mineral coffee tidak memeningkan kepala malah jika kita pening minum satu sachet mineral coffee rehat selama 5-10 minit pening tu kan berkurangan.

penyakit yang mampu diikhtiarkan dengan mengamalkan mineral coffee:
1~migrain
2~badan berbau
3~asma
4~ruam panas
5~menurunkan berat badan
6~insomnia

sekotak berharga rm 30 mempumyai 20 sachet. tapi mempunyai pelbagai kebaikkan berbaloi kan? ingin dapatkan produk terlajak laris nie mudah sahaja. wassap amy. khas untuk orang parit buntar amy akan hantar terus kerumah anda tau, promosi mineral coffee sedang berjalan 12box hanya beharga rm286 sedangkan harga sebelum promo adalah rm360 boleh save sehingga rm74. oder sekarang tau .. thank you 

1. testimoni mineral coffee



No comments:

Post a Comment